Welke interieur beplantingssystemen kan het het beste nemen voor een zakelijke sfeer?

Welke interieur beplantingssystemen (binnen beplanting) kan het het beste nemen voor een zakelijke sfeer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op dit moment is het helemaal in als je in de 'nep' creaties gaat.
Hierbij wordt gebruik gemaakt van grote takken, zijde bloemen, houten ringen, en nog veel meer.
Waanzinnig mooi om te zien, vaak zijn de bloemen niet van echt te onderscheiden.
Het is misschien wel kostbaar (geen idee)

Anders kun je ook gebruik maken van planten op hydrocultuur.
Makkelijk in onderhoud (maar ook duurder dan gewone planten)

Gewone planten zou ik bedrijfsmatig niet kiezen, meetal hangen ze na een paar weken slap of zijn verdord, wegens slechte verzorging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt! het is een goede tip!